یزدفردا: مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: هفته ازدواج باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مخاطبین زیادی را جذب و در راستای ترویج ازدواج باشد.

به گزارش یزدفردا: «زهیر حاجی حسینی» پیش از ظهر امروز (شنبه یکم اردیبهشت) در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته ازدواج که با حضور روسای ستادی معاونت امور جوانان اداره کل و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها برگزار شد؛ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار گفت: هفته ازدواج باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مخاطبین زیادی را جذب و در راستای ترویج ازدواج باشد.

وی با تاکید براینکه برای ازدواج آسان، به موقع و موفق جوانان در جامعه باید فرهنگ سازی شود؛ افزود: برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه باید جایگزین برنامه‌های سال‌های گذشته شده و به‌ گونه‌ای باشد تا جوانان به ازدواج آسان ترغیب شوند.

حاجی‌حسینی ادامه داد: تهیه بانک اطلاعاتی جامع از جوانان شهرستان و فعالیت آن‌ها در حوزه‌های مختلف یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان جهت برنامه‌ریزی هفته ازدواج در شهرستان‌ها تا پایان اردیبهشت برگزار و برنامه‌ها نهایی شود و جوانان خوش فکر و با برنامه که می‌توانند در حوزه‌های مختلف کمک کنند، در نشست‌های ستاد دعوت شوند.

حاجی حسینی تصریح کرد: کمبود منابع مالی و نبود امکانات نباید مانع کار شود و برنامه‌ها به طور منسجم اجرایی شود.

وی در ادامه به برگزاری با شکوه جشن‌های وصال در شهرستان‌ها تاکید و افزود: جشن‌های وصال بسیار مهم و حائز اهمیت است؛ و باید با یک برنامه‌ریزی خوب به صورت گسترده و باشکوه برگزار شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا